Najpowszechniejszy dealer volskwagen wie co robi!

Najpowszechniejszy dealer volskwagen wie co robi!

Motoryzacja Comments Off

    Rynek branży motoryzacyjnej przeżywa ponowny rozkwit po niedawnej recesji wywołanej ogólnoświatowym kryzysem gospodarczym. Który z koncernów ma szansę zdetronizować ogólnoświatowy rynek na długie lata? Oczywiście ten, który dysponuje najlepszym zapleczem zarówno produkcyjnym jak i sprzedażowym, a tu bez wątpienia jednym z najpoważniejszych graczy jest dealer volkswagena.

    Volkswagen jest marką, której w branży motoryzacyjnej nikomu przedstawiać nie trzeba. Moloch zrzeszający tak wiele marek jak choćby Skoda, Seat czy Audi ma w swojej ofercie auta dla każdego i na każdą kieszeń. Czym jednak jeszcze wyróżnia się niemiecki koncern? Ogólnodostępnością swoich produktów, a więc ogromnie rozbudowaną siecią autoryzowanych dealerów.

    Liczba placówek dealera volkswagena w  samej Polsce przekracza liczbę siedemdziesięciu. Wspomnieć o tym, że w każdym mieście wojewódzkim jest możliwość zakupu nowego samochodu z grupy niemieckiego dystrybutora, to jak o niczym nie wspomnieć. Mnogość oferty powala, zostawiając daleko w tyle konkurencję. Nie dziwi fakt, że auta producenta z Wolfsburga często są w ścisłej czołówce w klasyfikacjach sprzedaży nowych samochodów, najczęściej znajdując się na ich szczytach. Na popularność tych pojazdów nie tylko wpływa fakt ich powszechności. Również jakość wykonania jak i sama przyjemność płynąca z jazdy sprawiły, że szybko podbiły one serca Polaków. Ponadto bezawaryjność jak i w przypadku rzadkich usterek, dostępność do bogatych zasobów tanich części złożyły się na obraz samochodów solidnych i wartych swoich cen.

    Polska to nie jedyny kraj, w którym dealer volskwagen zdetronizował rynek branży motoryzacyjnej. Producent leżący nad Mittellandkanal z powodzeniem zawojował Europę, jak również Amerykę Południową. Na starym kontynencie najlepiej sprzedającym się samochodem jest właśnie Volskwagen Golf, który bije na głowę hatchbacki innych marek. Fabryki volkswagena w Brazylii i Argentynie sprawiły, że ludność latynoska, podobnie jak Europejczycy, straciła głowę na rzecz pojazdów niemieckiego producenta. Rodowite koncerny amerykańskie okazały się bezradne w walce o rodzimego klienta. Skuteczna kampania marketingowa, atrakcyjność cen i już tradycyjna jakość okazały się cechami nie do przebicia przez konkurencję.

    Nie należy oczekiwać, że tak prężnie działający producent spocznie na laurach. Wciąż nienasycony i szybko rozwijający się rynek azjatycki będzie kolejnym bastionem, który zapewne w niedługim czasie padnie łupem tak wyrafinowanego gracza, jakim jest właśnie ten dealer volskwagen nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.

Author

Back to Top